Alla inlägg den 20 september 2009

Av Jennifer - 20 september 2009 23:59

Gick en 40 minuters sväng med hundarna när jag kom hem från jobbet och direkt efter det stack jag ut och sprang 30 minuter. Det kändes riktigt nice och kroppen kändes bra trots att jag jobbat hela helgen. Har fått upp en kanon grundkondition nu, men den kan bli ännu bättre, I know it. Det känns så skönt när jag springer. Mina tankar flyger fram fast dom står stilla, tidlösa. Jag blir att känna mig blank. Det är en skön känsla - att känna samtidigt som man inte känner någonting. Blank.


Nu blir det att ringa Patrik och sen krypa till kojs.


Puss och god natt

 

skrattar  




Av Jennifer - 20 september 2009 21:15

Work all day long. Har varit iväg på vernissage idag med brukaren. Och njaaaaaa, det är alldeles för kulturellt för mig. Folk kom dit uppklädda och en tant hade en solhatt (???) på sig till och med... Själv var jag osminkad, hade ett par slitna ljusa jeans på mig, som dessutom är för stora och som är lappade mellan benen x antal gånger (så där många gånger att det inte går att laga dom en sista gång) och en skön tröja bara. Jäklar vad jag såg kulturell och tillfixad ut, haha. Men det är faktiskt lagligt att inte se söt ut och vara "uppklädd" varje dag. Flört 


Om en halvtimme får jag och Trixie gå hem, wonderful!



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards