Alla inlägg den 10 september 2009

Av Jennifer - 10 september 2009 23:42

Då var den här dagen också slut! Damn, dagarna bara rasslar iväg - imorgon är det fredag, igen! Jobbar sista passet för den här veckan imorgon. Sen tar jag HELG! Min andra lediga helg, på raken - unbelivable! Skrattande


Den här dagen har bara bestått av jobb och träning. Som i princip alla mina dagar har gjort nu dom senaste sju veckorna. Aja, det är självvalt åtminstone. Fick lite valpvakt nu på kvällen med, snälla grannen Emma med fästmannen Tobias (och tvillingbebisarna i magen, hihi) passade Trixie medans jag gick powerwalk och gymmade. Och imorgon ska dom ta ut Daizy och Ebba på promenad medans jag och Trixie är på jobbet. Hur gulligt som helst av dom, taaaaaaack! :) Skönt för min mamma att "slippa" ta ut dom imorgon, det är alltid mamma eller mina syskon som tar hundarna åt mig annars när jag jobbar. Om inte Patrik är här vill säga, då är hundarna helt hans ansvar.


Jag och Joel gymmade axlar och triceps och jag är så jävla stolt över mig själv - för jag ökar på med vikterna och pressar mig själv! Dock har Joel ett öga på mig för jag vill gärna mer än vad jag kanske klarar av, haha. Men det är ju så galet roligt när man känner att man orkar allt mer och mer! Trodde aldrig att jag skulle tycka det var roligt att gymma - but I do! Tror nog mycket att det är Joel som fått mig att gilla det, just bara för att han ställt upp så mycket och motiverar mig. Och varje gång han säger att jag får/kan öka på med mer vikter så skiner jag upp som en liten solstråle Cool Jag sa till honom idag att jag skulle vilja maxa mig själv, se hur mycket jag kan ta. Maxa, helt enkelt. Spännande ju!


Drog nyss några varv med snabeldraken och jaaaa, jag vet att det är sent. Men vad faaaan, jag blir tokig när det inte är skinande rent här hemma, haha. Katthår och Ebbapäls på soffan/golvet, alla dessa eviga gruskorn och grässtrån som följer med alla hundarna och katten in gör mig skogstokig! Hade jag haft ork och motivation (och framförallt tid, eller orken att ta mig tid) så hade jag dammsugit varenda eviga dag. Hatar att dammsuga och städa - men känslan av ett rent och fräscht hem är fan en guldgruva till harmoni!

Nej, dags för en dejt med sängen tror jag, galet trött!
Puss

Av Jennifer - 10 september 2009 13:15

Försökte mig på att äta blodpudding nu till lunch men näääää. Det är ingenting för mig, nothing at all! Först smakade det helt okey tyckte jag, åtminstone om jag dränkte det i en massa lingonsylt. Sen började det smaka... Konstigt. Sen kom alla tankarna på vad blodpudding är gjort av och då blev det tvärstopp! Inte blev det bättre av att jag dessutom började läsa innehållsförteckningen. KRÄKVARNING! Jag som tänkte lite smart sådär för någon dag sen att jag skulle börja lära mig äta blodpudding då det är så billigt och dessutom nyttigt med allt järn. Tack men nej tack!

Av Jennifer - 10 september 2009 00:39

Körde slut på mig själv på gymmet nu ikväll! Körde bröst, biceps och mage. Har ökat på med tyngre vikter på bröst nu igen och jag riktigt kände ikväll hur det brände till i bröstmusklerna, så fucking skön känsla! Då jävlar vet man att musklerna får arbeta och att kroppen förbränner till max.


Mitt proteinpulver kom idag med (eller igår blir det ju) så nu är jag verkligen på G!  Är inne på min sjunde gymvecka nu med fem pass i veckan. Änt dä härligt så säg! Flört





Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards