Alla inlägg den 6 september 2009

Av Jennifer - 6 september 2009 15:31

Det här har varit min första lediga helg på sex-sju veckor! Och det känns underbart! Jag har njutit galet mycket av att kunna umgås med nära och kära den här helgen! Och visst att jag alltid har flera tusentals saker på gång och att jag alltid är i farten, men trots det så har de varit en slapp och framför allt LEDIG helg :) Rutinerna är dock dom samma. ;)Imorse/förmiddags gick jag min dagliga 120 minuters promenad, myste med hundarna och tränade dom. Trixie är inte alltid så sugen på att vilja lära sig men det kommer vällan. Om inte annat försöker Daizy och Ebba göra bättre än någonsin ifrån sig hehe.


Är ensam hemma just nu då Patrik är ute i skogen tillsammans med Pappa. Dom letar kantareller. Lika bra att jag inte följde med även om jag skulle kunna ha ordnat valpvakt - jag suuuuuger på att plocka svamp! Det märkte jag verkligen förra helgen då jag fick ihop minst svamp av alla, haha. Somliga är inte födda till att vara skogsmulle helt enkelt. ;)




Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards