Alla inlägg den 18 september 2009

Av Jennifer - 18 september 2009 22:53

Idag är min hoppetossa Wildforest Daizy 3 år!

 

  

Mitt hjärtegull! <3

 


Just nu ligger jag i sängen och försöker varva ned efter en lång jobbdag. Är helt slut, har huvudvärk och är trött i kroppen - men kan inte slappna av ordentligt. Rough. Och jag trivs inte med att inte träna. Blir stressad och får skuldkänslor så fort jag stoppar ngt i munnen. Och det är självklart då jag faller i fällan med. Crap! Den enda vettiga motionen jag har fått på hela dagen är en 35 minuters promenad med hundarna nu på kvällen. Ingen powerwalk, inge gymmande, inge löpning och ingen stavgång... Bara en vanlig hederlig promenad.


Träningsfria dagar är tråkiga och ger mig negativ energi. Så är det.


Puss och god natt





Av Jennifer - 18 september 2009 19:00

Var precis utanför jobbet och rastade Trixie när en kille kommer fram och säger att jag har en söt hund. Direkt efter säger han "den är nästan lika söt som dig". Thats sweet! Gillar att höra det mer än "vilka fina hundar, får vi klappa matte" som några karlar sa till mig i början på sommaren. haha, idiotvarning!


  

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards