Alla inlägg den 14 september 2009

Av Jennifer - 14 september 2009 23:12

En kanon träningsdag idag, really! 120 minuters powerwalk, gymmet och sen en 5,2km runda på löparbanan. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - Damn I'm good!


höger sida, frisyren  





Av Jennifer - 14 september 2009 17:00

Sov sjukt dåligt inatt! Kattjäveln låg och retades med valpen näst intill hela natten så hon blev pigg och busig och vägrade sova... Fattade ingenting när klockan ringde imorse, var helt väck, haha! Men det var bara att stiga upp och ut med hundarna för att sen jobba 8-11. Det var personalmöte idag så då jobbade jag under tiden, några timmar blir också till pengar i slutändan - good to have in mind. Efter jobbet var det dags för min 120 minuters powerwalk. Drog sen iväg till gymmet med Joel och körde slut på ryggen och triceps. Skönt! Eventuellt ska jag och Joel springa en vända efter hans hockeyträning ikväll. Jag hoppas det blir av för jag känner mig taggad! NU däremot väntar en finputsning av hemmet. Satans hundar att skita ner så jävligt Flört Känns som jag städar var och varannan dag ju, haha! Men jag gillar känslan av ett rent och fräscht hem - thats how it is.





Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards