Alla inlägg den 4 september 2009

Av Jennifer - 4 september 2009 17:00

Trixie är nu äntligen här och hon är accepterad av Daizy och Ebba. Det var inga som helst problem att sammanföra henne med dom! Katten Missemus har noga studerat och nosat igenom henne, även han verkar ha accepterat lillskiten :)


Hon har en förkärlek till att tugga på sladdar och är vi utomhus smakar gräset väldigt bra, men bäst av allt är nog smågruset att knastra på.  Livet är stenkul helt enkelt, haha! Hon är väldigt "mammig" och följer gärna med mig vart jag än går, sötnöten :)





Av Jennifer - 4 september 2009 11:48

Gymmade rygg och mage imorse! Var alldeles ensam på gymmet, kanske inte så konstigt då klockan var strax före halv 7 bara, hehe. Dom flesta låg vällan hemma och myste i sängen eller var på väg till jobbet. Men inte jag - för jag var då där och pumpade på rejält! Var alldeles slut i ryggen, skönt!

Direkt efetr gick jag en 90 minuters powerwalk. Tänkte fortsätta dom där sista 30 minuterna, men sket i det. Skorna var så jävla blöta och tårna kunde plaska runt lite som dom ville innuti skorna - så det kändes inte värt det. Går ikväll istället :)


Snart åker jag och mamma och hämtar hem våra valpar! Jag ska ha min lilla Trixie och mamma ska ha sin Tristan. Mys! Tänk att jag äntligen får hem henne IDAG! :D  Patrik kommer hit i eftermiddag så då bliret vällan full fart på alla tre doggarna och katten! Fullt hus!


 Trixie (6 veckor gammal på bilden!)


Tristan och Trixie som gemensamt attackerar Josefines hand! ;)

Av Jennifer - 4 september 2009 06:11

God morgon! Jag är uppe med tuppen och ska om en liten stund dra till gymmet och lyfta lite skrot och ut och gå mina powerwalks - eller i omvänd ordning. Fan, nu jävlar gäller det! :P



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards