Alla inlägg den 2 september 2009

Av Jennifer - 2 september 2009 23:39

Hemkommen från gymmet! Idag fick axlarna och magen sig en omgång, great! Har verkligen blivit starkare i axlarna!  Broder Joel följde med mig som stöd och hjälpte mig, som vanligt. Han är för sweet! Han hade tränat tidigare på kvällen (både hockey och gym) men han följde med och peppade mig! <3


Har beställt proteinpulver idag. Hoppas det kommer snart :)


NU blir det en powerwalk med mina älsklingar! Looooove my dogs! Dom är fan mitt allt! Och på fredag kommer Trixie, ååååå vad mysigt!!!!



Av Jennifer - 2 september 2009 21:01

Mobilen ringde kvart över sex imorse och jag fattade ingenting, var helt väck, haha! Det var Erika som inte var riktigt kry ännu och undrade om jag kunde jobba åt henne, and of course I could! :) Jag somnade om en stund till innan jag studsade (eller mer släpade mig....) upp ur sängen för att kirra allt som måste göras innan de kan bli någe work. Och det är på jobbet jag sitter just nu. Är gaaaalet trött och har haft en dunkande huvudvärk hela dagen lång. :( Men ähh, det är smällar man får ta. Lite skallebank har man aldrig dött av!


Jag som hade tänkt ägna dagen åt att fixa och trixa i hemmet och bada doggarna. Neeeheepp - ändrade planer blev det allt! Men de gör ju inget, jobba bör man! Yes sir! Får fixa med allt det där imorgon + allt annat som lär göras... Sätta ihop garderoben, tvätta mellan 7-12, ringa om jobb, ringa försäkringsbolaget and stuff like that, träna och förhoppningsvis hinna övningsköra lite. It's about time!



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards