Alla inlägg den 9 september 2009

Av Jennifer - 9 september 2009 20:30

Hipp hipp hurra säger jag - för just idag är det ett år sen jag lades in på Sankt Görans i Sthlm och fick mina bröst opererade! Tänk vad fort det här året har gått och vad skönt det har varit att få ha ett par bröst som suttit där dom ska och inte hängt som vissna blommor, haha! Det är fan nästan värt att firas! Ett år... Tänk att jag för ett år sedan totalhatade mina bröst och nästan grät blod varje gång jag "tvingades" titta på dom, nej fy! Tänk vad 38 000:- och en skicklig kirurg kan göra - det är häpnansväckande! Guld i mun Visst kan det kännas jävligt tråkigt att dom ens blev som dom blev från början, men det var ju jävligt oundvikligt med tanke på bröstens storlek innan jag gick ned sådär superduper mycket i vikt för jaaa, vad blir det nu då... Tre - fyra år sedan. Från att ha haft ett par bröst i storlek H till ena stora jävla platta taxöron som fan kunde dubbelvikas för att inte trilla ur bh:n till ett par runda C-kupor. Och det bästa av allt - Inget inlägg i brösten, all natural :)


getmys     

Av Jennifer - 9 september 2009 20:04

Sitter på jobbet och filosoferar. Har haft en bra dag och lilla Trixie är såååå galet duktig! Hon är lugn som en filbunke och kommer till ro vart hon än befinner sig. Idag har vi varit på dagcentret Gärdet med brukaren så då fick Trixie åka permobil. Eller rättare sagt så låg hon i "nätkassen/korgen" som sitter bakpå permobilen, där låg hon och sussade så gott på sin lilla snuttefilt, skruttan! Sen var vi till Anna's hembageri och fikade. Vi satt ute i det fina vädret och njöt av gott fikabröd och strålande solsken! Trixie skötte sig även här exemplariskt och folk faller verkligen för hennes coolhet och söta uttryck! :) Och att gå bredvid permobilen medans den "bullrar" och körs är ingenting som stör den här valpen! Hon är så jäkla härlig och duktig, framåt och nyfiken! Skrattande Just nu ligger hon här på köksgolvet och sover, nyss var hon i personalrummet och lekte med sina leksaker. Hon går lite som hon vill mellan personalrum och kök, all on her own. Hon gör som hon känner för helt enkelt, med eller utan mig eller den andra assistenten (dubbel assistans mellan 8-17.30) Och tänk att hon bara är 8,5 vecka gammal och redan är så pass självständig och trygg. För nog är hon den tryggaste valpen jag har haft hittils, och som jag någonsin har träffat på. Min fina lilla Trixie.


Trixie and me 

Trixie 3,5 vecka gammal på bilden - en liiiiiten skrutt!


Längtar hem till mina andra fina flickor, tänk vad underbart och glädjande livet är med hund! ღ  Och jag har glädjen i tre tokiga små monster!


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards