Alla inlägg den 19 september 2009

Av Jennifer - 19 september 2009 23:15

Har en massa tankar, funderingar och jobbiga val framför mig. Helt plötsligt så bara brast det, på jobbet dessutom. Tårarna började falla och jag kände mig galet värdelös som grinade. Jag hatar att gråta! Jag till och med bad om ursäkt för att jag grät. Hur sjukt är inte det egentligen? Gulliga vännen Erika som jag jobbade med idag stöttade upp mig igen, så jävla betydelsefullt!


I övrigt på det stora hela så har det varit en okey dag med värsta goda käket som avnjöts på en uteservering i höstsolen samt en liten vända på Borlänge marknad med Erika och brukaren. Mycket trevligt! Kvällen har ägnats åt lite chill inne hos grannen Emma. Självklart har jag även hunnit med att träna, ett måste för mig när jag känner mig låg, ledsen och fundersam - få lite tid att inte tänka på det jag tänker på samtidigt som jag tänker på det. Låter det komplicerat mån tro?  Well well, 90 minuters powerwalk och sen en vända (all by myself) till gymmet där jag körde axlar och mage. Det fick räcka.


Nu blir det sova. Jobbar 8-21.45 imorgon. Efter det arbetspasset är jag ledig en hel vecka. Längesen jag var ledig så länge nu. Får hoppas det blir lite jobb endå, om inte annat så behöver jag pengarna more than ever...



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards