Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Jennifer - 11 augusti 2009 20:06

Satan vilken mästerkock jag är haha! Lagade ugnsfalukorv al'a min mors stil med hemlagat potatismos till och jag lovar att jag nästan lyckades lika bra som henne! ;) Magen blev sådär galet mätt och fullproppad! Göttmos! Tror det ska bli lite filmtittandes nu ikväll, mys. Sen förvånar det mig inte heller om det kanske blir en liten powerwalk med. :P


Det är inte lätt att vara bäst - men jag gör ett jävla bra jobb! ;)


Imorgon ska jag på personalmöte i Borlänge mellan 9-10.30 Inte direkt vad jag hade velat göra, om jag ska vara riktigt ärlig. Antar att jag lär försöka hinna med att ut och gå åtminstone 60-90 minuter innan jag åker iväg. Det kommer bli en väldigt tidig morgon om det ska hinnas med både promenader och få ordning på utseendet så jag ser någolunda bra ut...


Av Jennifer - 11 augusti 2009 16:18

Dagens träning är avklarad! 120 minuters powerwalk, gymmat bröst, biceps, triceps och mage + att jag sprang 15 minuter på löpbandet som avslutning! Kände mig som en riktig jävla svettpärla vill jag lova! haha! Jag körde på konstant utan någon som helst vila och idag presterade jag verkligen fullt ut! Men jag känner att imorgon lär magen få vila, har hårdtränat den i ett par dagar nu. Jag har ett par rejäla magmuskler, det lär jag skryta med! Synd bara att dom inte syns haha.


Kan lova att det kändes skönt med att få i sig lite havregrynsgröt och ha tagit sig en dusch efter träningspasset! Nästan ännu bättre var att få fixa till sig, få ordning på facet med lite smink och sätta på sig en fin klänning. Aaaaah! :)



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards