Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Jennifer - 7 augusti 2009 21:01

Har jobbat hela dagen lång och ännu är inte dagen slut! Får gå hem om 45 minuter iaf, göttmos! Sen blire att dra till gymmet på direkten och svettas lite. Har väl egentligen ingen direkt ork - men träna bör man! Ska hinna med att powerwalka också. Får se om jag hinner/orkar med två timmar - annars får det faan räcka med en timme! Och tidigt imorgonbitti ska jag nog gå runt sjön med Jonna. Har för mig det är 1,2 mil runt sjön och det är ju vad jag minst går annars på mina powerwalks så de blir nice!


Har faktiskt sovit hela 6 timmar inatt, rekord! Vaknade av att solen sken in sådär mysigt genom fönstret, me like! Hade gärna legat kvar och filosoferat en stund men jobbet kallade så det var bara att kliva upp och studsa in i duschen. Har inte orkat bry mig i att platta håret idag, slängde bara på lite smink så fick de duga. :) Håret är alldeles ruffsigt och "stort" så jag ser ut som en alldeles för snäll cocker spaniel haha! Eller, alternativt som ett bergstroll som letat käk under stora stenblock, I don't know haha :P


Slänger in den här låten - den ger feel good vibbar, verkligen!





Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards