Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Jennifer - 21 augusti 2009 23:59

Fredagen har bara bestått av jobb, träning och att slappa. En helt okey dag där jag har fått min dos av socialt umgänge, svettats som en gris och slappat i sängen till en film och snaskat på en massa nötter. Ja, naturgodis vill säga :P


Gick tungt på gymmet idag och inte blev det bättre av att det bara var en massa biffar där heller så jag fick känna mig ännu mera klen, haha! Joel stöttade mig och hjälpte mig, fick mig fokuserad. Ordning och reda på den pöjken!


Känner mig... Irriterad. Kan det vara rätt ord mån tro... Eller kanske fundersam. I vilket fall som helst så är det inte mycket som behövs för att jag ska tagga igång. Och när jag bara undrar en endaste liten sak så tycker inte jag det är för mycket begärt med ett enkelt svar. Thats all I'm asking for. ÄHH! Ska försöka sova nu så jag orkar med att jobba 14 timmarspasset imorgon. Känner mig inte ett dugg upplagd för det, men vad fan spelar det för roll. It's just to DO IT!


Bitch

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards