Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Jennifer - 14 augusti 2009 21:46

Hade introduktion på det nya extrajobbet i Borlänge idag.  Dagen har vällan rullat på men det har verkligen varit en massa nytt att ta in och försöka lära sig så snabbt som möjligt... T.ex så har jag för första gången både sett och bytt stomipåsar för både urin och avföring. Och imorgon och på söndag ska jag veta exakt hur jag ska göra med allt, all by myself... Känner mig osäker inför helgens jobb vilket har resulterat i en jävla huvudvärk och ångestkänslor i maggropen :( Tänk om det inte går bra imorgon? Tänk om jag misslyckas med att sätta fast (och rätt) stomipåsarna så allt börjar läcka? Och så har jag ingen som kan hjälpa mig... Fuck... Eller att något annat går fel?


Det som känns så typiskt med är att jag hade lovat Patrik att vi skulle ha en mysig helg tillsammans utan en massa jobb. Jag jobbar alltid som mest när han är här så... Och tadaaaa, vad händer? Jag blir uppbokad av en massa jobb... Well, I guess thats life!


Direkt efter jobbet idag så stack vi till gymmet. Jag tränade axlar, biceps, lite triceps och magen. Passade även på att springa på löpbandet som avslutning! Sen var det bara att ge sig ut på powerwalk... Sen vare dusch, handla och laga käk! Gjorde lasagne och gott var det! Men jag var så trött ett tag att jag funderade på att inte ens orka äta.... Känner mig helt slut... Undrar om kroppen säger ifrån att jag borde relaxa mer och sluta stressa? I don't know....


Nej nu blir det hundpromenad, sen ta på sig myspyskläder och slänga sig i soffan bredvid babie och försöka hålla ögonen öppna till en film. Om jag lyckas? I dont think so hahahahaha

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards