Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Jennifer - 16 augusti 2009 23:50

Är det möjligt att känna sig mer död än vad jag gjorde imorse? Har varit så sjukt trött hela dagen! Jag till och med somnade på jobbet, när jag satt upp på en stol! Det är inte likt mig! Illa illa illa... Vaknade av att tanten stirrade på mig, haha! Det var galet skönt att få åka hem sen! Åkte med Marcus, skönt att få prata av sig lite om ditten och datten. Det är inte ofta vi ses men trevligt är de iaf dom få gångerna det blir av. :) Och väl hemma umgicks jag och Patrik i kanske en timme eller så innan han åkte hem. Sugigt! Kändes trist som fan att vara själv hemma så jag drog till gymmet med Joel, fast jag egentligen inte orkade... Men nog fan tog jag i endå! Tränade rygg, triceps och mage. Känner mig stel i ryggen nere vid svanken så nog kommer jag ha lite träningsvärk imorgon, nice! Sen var Joel schysst och följde med mig ut på en timmes powerwalk så jag skulle slippa gå själv i mörkret! Han är snäll han! <3


Nu ska jag försöka ropa in Missemus som har gått och blivit lite halvt som halvt utekatt. Han vill bara vara ute på kvällarna när det är mörkt. Hittils har allt gått bra iaf, han klarar sig fint studsandes på sina tre ben :) Gääääääääsp -sängen nästa! Imorgon är en ny dag med nya tag! Jobbet väntar med sina 14 låååååånga timmar och tydligen även en tur till romme på lunchtrav med brukaren.

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards