Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Jennifer - 9 augusti 2009 20:58

Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem. Har varit en upp och nedvänd dag, minst sagt. Ena stunden är man hatad och i nästa är man älskad. I just don't get it? Well well, Isabelle och jag har iaf varit helt jävla weird och garvat som fan vissa stunder idag haha! Vi har funderat på att börja yoga, det verkar riktigt schysst, faktiskt. Och Peter han tycker han och jag ska börja med kung fu, galet! Får vällan se hur de blir. :P


Känner mig sjukt sliten nu ikväll men ska iaf ut och traska när jag kommer hem. Träna bör man! Och imorgon blire till att gymma igen, hepp hepp!


Har börjat lyssna mycket på Linkin Park igen! Diggar deras texter och har många gånger känt igen mig i dom. Texterna speglar en viss sida av mig. Den destruktiva sidan jag hade back in the days...

Enjoy!





Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards