Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Jennifer - 18 augusti 2009 23:51

Jag ska då alltid ha otur! Jag är nog världens mest olycksdrabbade! Igårkväll efter jobbet så drog jag och Joel till gymmet. Jag verkligen kände att jag gav allt jag hade när jag körde ben och biceps, och jag fick en sån där skön känsla i kroppen! Ja men visst serru.... Rätt var det var så hade jag en 20 kg's vikt över foten! Någon hade inte satt upp vikten ordentligt så precis när jag var där så studsade den ned på min vänsterfot - och speciellt över benet/lederna vid stortån... När vikten "studsade upp" från foten fick jag tag i den och jag fattade inte riktigt vad som hade hänt. Kände bara att det brände som fan i foten. När jag och Joel blev ensamma på gymmet så slet jag av mig skon och frågade: "-hur känns det när man brytit något?!" Tittade på foten och värsta knölen dök upp och foten var alldeles svullen.... :( Kylde ned foten i iskallt vatten, sen slet jag på mig skon igen och fortsatte träna biceps. Inte fan skulle jag gå hem heller! Det gick alldeles fin fint att stå på ett ben och träna haha. Haltade sen hem och ut med hundarna... Och idag är foten alldeles blå och öm... Visade foten för mamma nu på kvällen och hon tror att jag kan ha fått en spricka i foten. Jävla helvetes skit! Tårna vill inte böjas ned hur mycket jag än tar i... Weird! Undrar om jag kanske ska knata ut till vårdcentralen imorgon och be någon klämma och känna lite på foten?


Jaja förutom att jag har haltat runt idag så har jag haft häcken full med en massa saker! Har varit på gymmet och tränat bröst, triceps och mage. Gick kanon! Jag riktigt kände hur det "brände" i bröstmusklera, nice! På eftermiddagen klippte jag ned älskade lilla Daizy så nu ser hon sådär ojämnt klippt ut igen! Usch vad tattigt jag klipper haha. Hon är iaf nöjd och skuttar glatt runt och vill gosa hela tiden. Min lilla vovve! :) Sen fick både Daizy och Ebba varsitt bad, så nu är som skinande rena! Nu på kvällen har Joel varit förbi. Vi har umgåtts lite samt att jag färgat hans hår. Peter och Ronja kom även förbi en sväng med hunden Nova så medans Joel dammsög åt mig (TACK!) så gick vi andra ut till fotbollsplanen. Tanken var att Ebba skulle bli "uppläxad" av Nova - men ingeting hände! Trodde iaf det skulle bli lite livat när två dominanta tikar träffades, men det var lugna puckar.


Hemmet mitt är städat och jag har tvättat klart! Feels good! Viker in allt i garderoberna imorgon - har tänkt jag ska rensa lite bland kläderna då med så det blir nog perfa! NU ska jag nydsuchad som jag är, lägga mig i sängen som är renbäddad och titta på en film. Tänker även äta upp det sista av Ben & Jerry glassen jag och babie köpte i förra veckan. Jag FÖRTJÄNAR det, just because I say so!



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards