Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Jennifer - 19 augusti 2009 23:54

Fy vilken slapp dag jag har haft! Har inte gjort mycket vettigt alls eftersom jag inte kan gå mina powerwalks då foten fortfarande är svullen och öm... Jävla helvetes skit! Och gymmet har jag vilat från idag. Kändes skumt. Är ju så van vid att gå dit och lyfta lite skrot, så att helt avstå från all träning kändes inte bra. Slappt! Tog sovmorgon till halv elva, gick på en långsam promenad med hundarna utan att halta. It's unbelivable! Den där sprickjäveln i foten ska inte sabba för mig heller. ;) Jag struntar i att det gör ont, jag vill inte vara halta-lotta! Haha!


Och rensat i garderoben har jag då inte gjort idag.... Orka? Haha! Det får bli imorgon innan jag drar till jobbet. Tvätten jag tvättade igår ligger då så bra där den gör för tillfället så den kan gott och väl vänta tills imorgon när jag fixar med allt annat. :P


Däremot har jag varit och myst med alla sjukt söta valpar! Trixie är såååå fin! Min lilla skrutt! Och tänk att på fredag blir hon 6 veckor så om två veckor får jag hämta hem henne! Det blir mysigt <3


Slänger med en bild på Trixie som togs i förra veckan, när hon var 4,5 vecka gammal. Nyare bilder kommer den här veckan. :)






Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards