Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Jennifer - 20 augusti 2009 23:36

Tränade axlar och mage på gymmet och fan om jag inte har träningsvärk i magen imorgon! Haha! Körde verkligen slut på den och det kändes fruktansvärt skönt! :) Älskar känslan efter ett gympass när kroppen känns alldeles utpumpad och endorfinerna sprudlar!



Av Jennifer - 20 augusti 2009 19:39

Sådärja! Då var jag helt fattig nu då, eller, jaaaa, några få kronor har jag nog gömda i någon vrå. Hade bara en hundralapp kvar och den är nu slut efter att ha inhandlat de nödvändigheter som behövs tills den underbara lönedagen i nästa vecka, längtar! Handlade havregryn, keso, en burk tonfisk, några äpplen och tre bananer - hepp hepp! Känns som att det kommer bli en oerhört spännande helg med bara en massa jobb och sparsam kost haha.


What can I say? I always make it work all on my own!

Av Jennifer - 20 augusti 2009 13:56

Det går inge bra för mig att rensa ur garderoben! Jag kommer på den ena bra (eller dåliga) anledningen efter den andra att hela tiden inte sortera ut just DET plagget, eller det, eller varför inte det.. Suck! Vissa plagg har jag aldrig ens använt eller bara använt några få gånger... Men tänk om jag får för mig att börja använda plagget när jag har valt att inte ha kvar det? Jag tycker inte jag har så mycket kläder men när jag väl börjar gå igenom allt så inser jag att jag har en massa! En massa kläder som inte ens används. Nu ska jag bara komma på vilka plagg som ska hissas eller dissas. Men hur ska jag veta vilka plagg jag ska behålla? Borde kanske göra mig av med allt jag aldrig använder, det är ju det enda självklara, egentligen... MEN, då vet jag att jag bara kommer att ångra mig. Vilket fjuttigt problem jag har endå som jag förstorar upp! haha! Hur brukar ni andra göra när ni rensar ur garderoberna?


Längtar efter alla höstkläder, har spanat in några riktigt snygga klänningar. Vill-ha faktorn är STOR!


Nu ska jag knata upp till jobbet en sväng. Ska iof bara jobba tre timmar, men det är alltid något. Det är bara att tacka och ta emot när det ges jobb!

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards