Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Jennifer - 13 augusti 2009 21:38

Ibland sker det plötsliga händelser just like that! Igår efter personalmötet så pratade jag med cheferna om att jag ville ha mer timmar för att kunna gå runt mer ekonomiskt. Jag sa att jag även kunde tänka mig en till brukare och bara några timmar senare blev jag erbjuden ett till timvikariejobb - hepp hepp :) Och redan idag har jag varit dit och hälsat på och gått lite introduktion. Jobbade först hos brukaren här i Säter till halv två och sen direkt efter det åkte jag in till Borlänge till min "extra" brukare. Ska dit imorgon igen och gå introduktion så jag hinner bli lite förberedd inför helgens jobb där. Känns galet nervöst! Speciellt med tanke på att man är enbart en assistent hos brukaren i Borlänge. Jag är ju van vid dubbel assistans... Men det kommer säkert gå bra. Det måste gå bra.


Träningen går framåt! Känner mig riktigt taggad när det gäller! Jag försöker puscha på mig själv och öka vikterna lite smått allt eftersom. Jag har satt upp ett mål som jag vill kunna uppfylla så småningom - även fast det kommer ta lååååång tid... That kind of sucks a bit... Är iaf rätt så nöjd med att mina knän orkar ta 60kg i benpress! Och jaaaaa, jag vet att det är lite... Men med tanke på att jag har två knän som hoppar ur led och som egentligen borde opereras så är det galet bra! Och för att vara andra gången någonsin jag tränar ben så får det duga. :) Igår tränade jag rygg och ben. Och idag har det bara blivit powerwalks, musklerna lär få vila emellanåt ju. Även fast jag nog gärna (hey, thats weird?!) hade gått till gymmet och pressat!







Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards