Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Jennifer - 17 augusti 2009 21:01

Mina pussar gör underverk, I just know it! Var på lunchtravet med brukaren idag och där träffade jag på min vän Åsa och hennes karl som är travtränare. Jag stod där ett bra tag och myste med hästarna och njöt av hästdoften! Lyckönskade Åsa och pussade hennes hingst Continental Ås på den söta mulen och gick sen iväg för att se loppet - och se på fan, den jäveln vann loppet! Mina pussar äger! ;)


Saknar att hålla på med hästar galet mycket! Det var verkligen min stora passion förr... Hela mitt liv kretsade kring dom vackra djuren! Ååååå vad jag vill ha en häst, that would make my life kind of complete.... Det är så härligt att pussa mule och dra fingrarna genom manen eller som när man rider ut en sån där perfekt och solig höstdag när trädens löv skiftar i rött, gult och orange. Aaaaaaaa! :)



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards