Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Jennifer - 30 juli 2009 22:52

Dagen började med power walk och sen ett besök till Avesta för att fylla i min tatuering (underbart!!!!), sen käka på Lappens med babie, Joel och Peter. Sen hem för att gymma! Jag tränade axlar, rygg och mage idag och det kändes skönt! Ryggen är roligast att träna för den är jag starkast i, hepp hepp :) Efter träningspasset tog jag och Patrik ut hundarna på en långpromenad och sen käkade vi stuvade makaroner och köttbullar, mums! Jag är gaaaaalet trött just nu och funderar på att ta en dusch och sen krypa ned i sängen så jag orkar upp och gå till jobbet imorgon.... (Vill inte!!!) Joel är här på besök och spelar Xbox 360 med Patrik. Själv orkar jag inte vara trevlig och social - bättre att dra täcket över huvudet då haha.


Just nu längtar jag något enormt till den 4 september för då ska vi hämta hem Trixie! Och vem är då Trixie? Jo det är mitt och Patriks nytillskott, en liten Shih Tzu/Bichon Havanais tikvalp som imorgon är tre veckor gammal! Visst är hon vällan sööööööt???!!!! :D

Vi var dit igår och träffade henne för första gången och det var kärlek vid första ögonkastet! Ja, även mamma fick upp ögonen för en liten valp, nämligen hanvapen Tristan som är identisk med Trixie i teckningen! Så det blir alltså två valpar som flyttar hit, eller rättare sagt - en hem till mig och Patrik och en hem till mamma :) Ååååå vad jag längtar efter lillskruttan här nedan!



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards