Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Jennifer - 26 juli 2009 22:52

Jobbade 8-17.30 idag och fy vad seg och trött jag har varit under dagen! Ögonen kändes ihopklistrade nästan, läskigt... Men nu är jag lite piggare igen efter min tvåtimmars power walk jag tog direkt efter jobbet. Great! Var ute en sväng med hundarna också så dom fick springa lösa. Ebba kutade som en galning! Hon fullkomligt studsade fram och tillbaka i en liten skogsdunge, där det dessutom fanns en massa blåbär! Både jag och hundarna provsmakade lite, hur gott som helst! Jag älskar blåbär! Jag har bestämt att jag, babie och hundarna ska ut och plocka blåbär i veckan när han kommer hit. Sen blire blåbärspaj med en massa vaniljsås! Yeah!


Nu på kvällen kom pappa och Joel förbi mig för att hjälpa mig byta lysrör i köket (uppe i taket) och sätta upp min nya spegel i sovrummet. Det blev galet snyggt med spegeln! Tänk vilken tur att jag har händiga karlar i familjen som kan hjälpa mig med allehanda grejjor, stuff I just cant do. ;)


Nu ska jag försöka koppla av och bara va'! Ska smaska i mig lite naturgodis, gosa in mig under täcket och ta på mig mina duntofflor - MYS!


Av Jennifer - 26 juli 2009 00:53



I can almost see it
That dream I am dreaming
But there's a voice inside my head saying
"You'll never reach it"

Every step I'm taking
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking

But I gotta keep trying
Gotta keep my head held high

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose

Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

The struggles I'm facing
The chances I'm taking
Sometimes might knock me down
But no, I'm not breaking.



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards