Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Jennifer - 20 juli 2009 23:50

Alltså, vissa människor förstår jag mig helt enkelt inte på! Fick ett riktigt jävla weird mail idag som var till enbart för att skapa en konflikt mellan mig och Patrik och helt ärligt - jag garvade! Jag skrattade och riktigt kände hur personen i fråga försökte ge mig/oss ett slag under bältet, but guess what - You didn't get me bitch! Patetiskt. And why should I? Varför skulle jag ta åt mig av en mailkonversation från en person jag aldrig ens förr har sett och som inte vet ett skit om mig eller vårat förhållande? Jävla snikiga typer det finns out there! BACK OFF!


Sitter här all alone... Patrik åkte hem till sig i Hofors nu på kvällen då han har jobb i veckan. Men jag är glad endå, för vi har haft en massa mysiga dagar tillsammans under tiden han har varit här vilket iaf var en och en halv vecka, kind of :) Och sen kommer han ju hit så fort han inte har jobb med. Varför skulle han vara kvar i Hofors när han har en massa grejjer här, sin katt and of course MOI? ;) Det dröjer nog inte länge förrens Herr Hofors är en "Säterbo" rakt igenom haha.



Tog en promenad med Peter nu på kvällen. Vi klättrade över staketen in till Säterdalen och kikade runt lite på allt vatten, med tanke på översvämningen. Fatta att jag klättrade över hahahaha. Klumpedunsen Jennifer! Över kom jag iaf och var stolt som en tupp! :P Men nästa gång vi skulle klättra över ett annat högt staket så gjorde jag det inte lika graciöst haha, eller rättare sagt - när jag skulle hoppa ned från staketet! Tur man kan bjuda lite på sig själv :P



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards