Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Jennifer - 14 juli 2009 21:44

Upptäckte för någon dag sen att min snygga (okey då, halvsnygga) bränna jag hade jobbat upp för några veckor sedan börjat blekna, så i förmiddags gick jag och babie och solade solarium! Nu känns det genast lite bättre igen. :)


Fan vad jag älskar såna här fina dagar! Dom uppskattas alltid extra mycket när det har varit dåligt väder. Vilket det verkligen har varit någon vecka nu! Regn oavbrutet flera dagar i sträck... Bläää! Hoppas på en massa sol nu så man kan använda alla fina sommarklänningar igen! :) Hade på mig en av mina nya klänningar/tunikor idag. En vit och rosa randig från Gina Tricot, super söt! En sån här skön vardagsklänning, me like!


Av Jennifer - 14 juli 2009 19:07

Drömde en riktigt weird dröm inatt! Drömde att Patrik skulle lära mig åka snowboard och helt plötsligt var jag 9 år gammal - men vi var fortfarande ett par (????), jag hade en rosa overall på mig och en stor rosa mössa med vitt "pälsludd" i kanterna. Inte lärde jag mig åka snowboard heller!  Han var en urusel lärare eftersom han hela tiden ville ligga och kela i snön. Vem faan vill hångla upp en 9 åring i overall och luddmössa???!!!! Sen drömde jag även att jag skulle uppträda tillsammans med Micke Thelin,som är min svägerska Camillas storebror. Joooodå, vi skulle sjunga ihop och allt skulle sändas live på MTV! Och allt fuckade  ihop sig för helt plötsligt hade jag på mig den där rosa mössan med vita pälsluddkanter och rösten den bara knorrade sig och Micke var helt plötsligt inte ens kvar på scenen! Så där stod jag helt själv i mössan och skämdes och blev alldeles kallsvettig - SEN vaknade jag! Hahahaha.


Jag får verkligen hoppas att drömmar inte slår in hahahahahahaha. Hemska tanke! :P



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards