Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Jennifer - 18 juli 2009 22:06

Hade en riktigt skojig kväll igår! Var på förfest hemma hos Lina med en massa schysst folk, kul att se folk man inte har sett på länge and so on!  My beloved Tussan kom även förbi en sväng, fatta vad glad jag blev! :) Kvällen fortsatte nere på stan inne i öltälten, nice! Käkade en burgare och sen drog jag och Patrik hem till oss en sväng och softade. Och jag kan då jag... Jag låg på golvet och surrade runt, började sen käka popcorn när jag låg där på golvetvoch snurrade (självklart välte jag skålen med...), sen var jag så illamående att jag kräktes upp popcorn, burgaren och allt annat smarrigt jag käkat under dagen.... Mindre nice... Sen blev jag trött och lade mig på badrumsgolvet och vilade en stund, somnade självklart! Patrik ruskade till mig och sa att han skulle ut en sväng igen, jag orkade knappt ens reagera haha. När Patrik kom hem så hittade han mig inte i badrummet, inte i sovrummet, inte i köket, inte i vardagsrummet och heller inte i hallen... Nääää han hittade mig inne i skrubben/förrådet där jag låg i hundarnas hundkorg (dom låg då så snällt bredvid mig på golvet och sov....) Han väckte mig och då gick jag in till sängen och somnade om. Schysst jag är då! Haha. Vaknade sen på morgonen och kräktes lite mer, och lite mer och massa mer.... Nästa gång jag vaknade var vid 10 och då pallrade jag mig upp och fyllekäkade upp Patriks halva kebabrulle han hade kvar sen natten, gött skit de där ju!







När jag vaknat till liv lite mer idag så tog jag och Patrik med oss hundarna ner på gruvplanen alldeles där jag bor och kikade in alla bilar, husvagnar, loppisstånd and so on. Riktigt mysigt var det att bara knata runt. Och hundarna fick en massa social träning! Dazy sköter sig alltid lika bra, men Ebba imponerade stort på mig! Hon var superduper duktig!!!! :D Det märks att all social träning jag och Patrik gör med henne fungerar. Ebba får följa med på nästintill allt vi gör nuförtiden (Daizy med förstås!), och hon har lugnat ned sig mycket. Hon blir inte alls lika uppjagad, "kampig", stressad och rastlös som tidigare. Idag lade hon sig till och med när vi stod vid ett stånd och kikade! :)


Nu på kvällen har jag och Patrik suttit på blocket och spanat in en massa små franska bulldogg hundar som är till salu! Guuuud vad jag vill ha en till fralla, och det ska vara Nu, allra helst igår! Vi var även inne på youtube och spanade in filmklipp på söta frallor, dom är to die for! Jag har varnat Patrik för att jag kommer ha många hundar, vilket han är med på och han har sagt själv att han iaf vill ha fyra hundar, great! Så visst kommer det bli flera frallor här i framtiden, kanske redan i början av nästa år om det blir så att jag parar Ebba. Guuuud vad mysigt det hade varit! <3







Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards