Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Jennifer - 3 juli 2009 16:03

Har gjort färdig uteplatsen idag! Allt ogräs är borta mellan plattorna så nu ser det snyggt och prydligt ut! Har satt dit två änglar med, sitter framför jordgubbsplantan. Ser riktigt mysigt ut :) Hade sällskap av hundarna imorse när jag rensade, dom låg i gräset bredvid min uteplats och njöt i solen. :) Patrik, ja han låg och sov han, jävla slöfock haha. Han kanske var trött efter att ha lyssnat på Ebbas snarkningar hela natten och Daizy som hoppat upp och ned ur sängen titt som tätt? :P Doggisarna fick nämligen sova med oss inatt, myspys verkligen.




Ska om en stund börja diska, bädda rent i sängen och fixa lite här i lägenheten. Mamma och Josefine ska turas om med att bo i min lägenhet i helgen och passa Ebba. Jag och Daizy ska följa med Patrik hem till Hofors för att se hur hans katt Missemus reagerar på iaf en av hundarna. Jag hoppas det kommer gå bra, för det underlättar ju allt, helt enkelt. ;)



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards