Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Jennifer - 23 juli 2009 20:23

Jag sitter på jobbet och har ont, är trött, grinig och är allmänt less på det mesta! Och idag är det pappas 65 årsdag! ALLA utom jag får käka god middag och äta hemgjord jordgubbstårta! Orättvist! Jag vill också äta, umgås och njuta av livets glada stunder...


Och nu precis skulle jag koka tevatten i mikron (med tepåsen i). Självklart lyckas vattnet bubbla över temuggen och spruta runt i heeeela mikron! Och inte nog med det.... Mitt te blev även att smaka bränt hahahahaha! Klockren dag det här ju! Det är ju en oerhörd tur att jag är så fruktansvärt positiv, eller hur? :P


Av Jennifer - 23 juli 2009 19:27

Ice Age 3 var riktigt bra och jag sken som en solstråle hela filmen! Det där med animerade filmer - Melike! Man måste ju bara äääälska Sid! <3 haha.


Just nu sitter jag på jobbet och längtar hem! Längtar hem till sängen! Thats just weird... Jag brukar aldrig längta efter att få lägga mig... Men idag, just idag vill jag bara sooooova! Och vakna upp utvilad imorgonbitti med friska och spänstiga tår! Och vad har då hänt med tårna? JO, så här var det! Idag på jobbet när jag skulle köra ned min brukare på rampen ur färdtjänstbilen (inbyggd ramp) så klämde chauförren min högra fot under heeela den tunga rampen! Och på den rampen var ju även min brukare i sin permobil = ännu mera tygnd! Det gjorde så fruktansvärt ont! Dumma jävla inkompetenta färdtjänst-miffo-fitta till chaufför! Hur kunde han ens komma på tanken att lägga ned rampen MEDANS jag styrde permobilen ned längs rampen???!!!! I vilket fall som helst så mosades min lilltå och ringfingertå (???) totalt! Och den där tån som jag inte riktigt vet vad den heter (förslag: ringfingertån eller tån bredvid lilltån. Kanske?) kan jag inte böja på.... :( Leden till tån böjer på sig men inte själva tån... Har inte direkt någon känsel i den tån heller... Lilltån - den däremot bultar som fan! Är alldeles svullen om båda tårna... Och jag kan ju glömma att få på mig ballerinaskorna när jag ska gå hem från jobbet! Fuck fuck fuck FUCK! Jag får vällan halta hem barfota i regnet då... I myspyskläder/slappkläder och med en silvrig Marilyn Monroe väska. Jag känner redan nu hur oerhört snygg jag kommer se ut, lägg då även till att eftersom det regnar så kommer mitt hår vara alldeles lockigt och fult... Det kommer se ut som att jag har slickat i ett eluttag under en översvämning, på ett ungefär haha.


Det är så jävla typiskt att något ska knasa till sig precis när jag har kommit igång med träningen igen! Det första jag tänkte på när foten/tårna klämdes var: - "-Faaaaan! Vad gör han?! ONT! Helvete! Jag kommer inte kunna träna - jag kommer vara en tjockis för alltid!" Sinnesrubbat....



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards