Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Jennifer - 29 juli 2009 20:45

Sitter på jobbet just nu med en jävligt skön träningsvärk! Jodå, träningsvärken sen jag gymmade i måndags sitter fortfarande i - and damn it feels good! ;) Lär säkert bli en vända till gymmet imorgon med och känna att man lever! Men det får bli efter jag har varit iväg och fyllt i tatueringen. Det kommer bli galet skönt! Sitter och försöker fundera ut var jag ska göra nästa tatuering sen. Funderar faktiskt på att göra min andra fot också. Det skulle kunna bli riktigt snyggt. Tåls att tänka på :)


You can talk all you want but my skin is really thick

Just den här textraden har fastnat - tycker den stämmer in på mig och min attityd! Jag tar inte längre någon skit och låter ingen köra över mig längre, ingen alls! I'm unstoppable!



Slutar jobba om en timme, finally! Ska iväg på en grej sen direkt efter jobbet, har läääängtat heeeeeela dagen! Hihi :) åååååååååå!



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards