Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Jennifer - 7 juli 2009 15:47

Jag funderar mycket på mitt utseende. Eller för att vara korrekt så kritiserar jag mitt utsende mer än vad jag funderar över det. Det är inte mycket jag är nöjd med gällande mitt utseende. Jag kan däremot själv tycka att jag ser söt ut, att jag har ett vänligt yttre. Men mycket mer än så är det inte riktigt... Sadly but true. Det jag kan sätta fingret på som jag gillar med mitt utseende, det där speciella - det är mina gröna ögon, mina nyckelben och skulderblad och ibland även mitt hår när jag har a good hairday. And lets face it - that's not much...



Jag har ett bra tag nu funderat på att kanske fylla i min överläpp lite, ha i lite "smack" så den blir fylligare och matchar min bulliga underläpp. Jag har blivit mycket för plutläppar. Jag tycker det ser kvinnligt ut med ett par fylliga läppar, det ser förföriskt ut. Och jag vill ha förföriska läppar. Ungefär som Marilyn Monroes läppar - they are to die for!





Av Jennifer - 7 juli 2009 14:03

Vissa dagar känns mindre roliga att ha hund. Som igårkväll t.ex Jag kommer hem från jobbet och upptäcker att hundarna har spytt ned heeeeela sovrummet! Elva kräkor på golvet och fem kräkor i sängen. Det var bara för mig att börja tvätta sängkläder och torka rent golvet (två gånger!) och vädra ut kräkdoften.... Och som idag när jag vaknade - det spöregnade ute och jag visste att hundarna behövde sin långpromenad. Både jag och hundarna såg helt dränkta ut efter promenaden... Och ännu en grej: när hundarna rensar kattlådan på "övveraskningar"... Som Ebba nyss gjorde... Blääää!


Well, jag ska inte klaga för allt som oftast njuter jag av mina hundar och dess sällskap! :)  Men visst har dom sina mindre roliga stunder, det bara är så. But hey, I love them! :)



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards