Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Jennifer - 9 juli 2009 17:42

Sitter och lyssnar igenom några inspelningar jag har gjort idag när jag sjunger. And hey, it sounds really good! Har sjungit tokmycket idag verkligen! Jag sjunger ärligt talat dagligen, tror inte att det går en endaste dag utan att jag har sjungit någon liten trudelutt :P Vet att jag även förr sjöng i sömnen.... Lite creapy kanske haha. Nu måste jag bara våga låta andra lyssna på när jag sjunger. Det tycker jag är läskigt... Nervöst... Men det börjar nästan bli till ett måste! :)





Av Jennifer - 9 juli 2009 15:04

Tvätten är klar, disken är fixad, lägenheten är städad och jag har fått bort det mesta av alla miljontals katthår från soffan! Jag begriper inte hur en sån liten kisse kan håra så jävla mycket?!


NU ska jag kura ihop mig i soffan, äta lite frukt och yoghurt och bläddra i den nyaste Topp Hälsa tidningen! Egentid deluxe! :)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards