Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Jennifer - 5 juli 2009 23:51

Kom hem från Patrik nu ikväll. Det kändes alldeles "trasigt" att åka ifrån honom... Jag är ju så van med att hänga ihop med honom dag ut och dag in haha. Har haft en underbar vecka med honom! <3 Först hemma hos mig i början av veckan och helgen har vi spenderat hemma hos honom. Jag hade med mig min ena vovve Daizy hem till honom medans min mamma och syster har bott hemma hos mig passat min andra vovve Ebba. Det gick riktigt bra att ha Daizy och Patriks trebente katt Missemus ihop! Det har inte blivit några bråk alls även fast dom har en jävla respekt för varandra.


Just nu ligger Daizy och Ebba i sin lilla korg och njuter av att vara med varandra igen medans Missemus sitter på en köksstol här bredvid mig och spanar ned på vovvarna. Ja, Musen, han fick följa med mig hem! Tanken är att han ska bo här hos mig ett tag - vilket jag tycker är extra mysigt för det betyder att Patrik kommer kunna vara här oftare ;) Mannen själv, han kommer hit på torsdag! :) Tyvärr så jobbar ju jag 14 timmarspass både fredag och lördag... Så, Patrik får roa sig själv med att hålla pli på våra lurviga små barn haha.





Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards