Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Jennifer - 12 juli 2009 23:48

Vaknade på ett jävla dåligt humör imorse! Och hela vägen till IKEA så satt jag tyst och arg och lyssnade på hög musik i Camillas mp3! Patrik försökte några gånger att få mig på gott humör, men jag tror han ångrade sig lika snabbt när han såg mina blickar! Ibland är det som att hela jag har en sorts "bitch-gloria" ovanför mig. Haha. Inte nog med att jag var arg på heeeeela världen, nejdå - jag hade även migrän och mådde dåligt pga det... Trots den dåliga början på den här dagen så har resten av dagen flytit på bra! Jag hittade lite kraffs och en stoooor oval spegel till hemmet inne på IKEA och sen inne i Valbo köpcentrum hittade jag två klänningar, en kofta/cardigan och ett linne. Ena klänningen och linnet var det dessutom rea på, HA! På hemvägen fick jag köra en hel del, första gången jag fått köra så långt! Jag tyckte att jag skötte mig galant, gjorde till och med min första omkörning! Kan nämna att jag inte har kört på 9 veckor, men det märktes knappt ens. Jag var verkligen fit for fight! :)


På vägen hem tog vi oss en bensträckare. Jag, Patrik, Joel och Camilla tog en massa kort, både fula och fina. Most ugly! Och pappa, jaaaa, han försökte mest hålla sig undan kameran haha.



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards