Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

Dom där speciella

Av Jennifer - 28 juni 2009 14:09

I tisdags frågade Patrik mig om jag gillar överraskningar. Jag svarade något i stil med att det gjorde jag, men om det var en käftsmäll så stod jag helst över haha. Han log lite busigt och sa sen att jag senare i veckan skulle få ett paket hem i brevlådan då. Och mycket riktigt, i torsdags kom det där paketet! Och i paketet låg två säsonger av Mannen som talar med hundar! En väldigt genomtänkt present! Bara dagen innan hade vi legat och myst i soffan och tittat på ett program med "hundviskaren" och jag förklarade då att det var hans metoder jag försöker använda mig av på mina doggar och hur gärna jag skulle vilja ha alla avsnitt. Så den där överaskningen betydde mycket :)





Och igårkväll när jag kom hem från jobbet vid tio-tiden, så höll min mamma på och planterade nya blommor åt mig på min uteplats! Min gudmor Annika var med som sällskap medans min syster Josefine och Annikas dotter Cicci var ute och gick en promenad med mina hundar! Det kändes helt underbart att få komma hem och ha fått allt omhändertaget! Det betyder!


Har haft lite dåligt samvete över mina hundar den här veckan när jag har jobbat så mycket... Nog för att dom har fått alla basbehov dom behöver i form av mat & vatten, promenader och mys, med hjälp av min mamma och syster. Men det är just det som är grejen - det är inte jag som har gjort allt det där, inte tillräckligt... SÅ, doggisarna mina har faktiskt fått sovit med mig i sängen ett par dagar, och det är inte ofta det händer vill jag lova! ;) Och dom riktigt njuter av att få sova med mig! Daizy lägger sig gärna på en huvudkudde bredvid mig eller så ligger hon nere i fotändan medans griseknoen Ebba vill ligga klistrad mot mig! Helst så ligger hon med nosen i min armhåla där hon dregglar och snarkar! Än't de kärlek så säg? :)



 
 
Ingen bild

Mamma

28 juni 2009 20:36

Det verkar som om du är omgiven av kärlek.
Det är viktigt för oss alla, så njut.

 
Ingen bild

Jennifer

28 juni 2009 20:54

Mamma: Jag försöker iaf att få mig lite kärlek! Kärlek - är det finaste som finns

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards