Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Jennifer - 16 juni 2009 23:53

Jobbat 14 timmarspass idag, och har haft en riktigt bra dag endå! Var ned till Säterdalen med brukaren där vi myste med djuren i fäboden och käkade glass i solskenet. Jag föll stenhårt för ett vitt får som kisade med ögonen och riktigt njöt när jag kliade på det. Hur mysigt som helst! Visst att dom luktar lite weird - men det står jag ut med, kärlek är alltid kärlek! ;)



Nu ikväll har syster Josefine hjälpt mig med min laptop som jag fick hem idag! Beställde den igår och den kom redan idag, hur great är inte det egentligen?! :D Jag är heeeeeeelt totalt inkompetent när det gäller tekniska prylar, så jag satt mest bredvid och såg lika blåst ut som jag kände mig medans hon pillade med den.... Well, man kan inte vara bra på allt här i världen ;) Jag som är van med att klicka runt på en mus tycker det känns ruskigt knixigt att inte göra det nu! Men jag får säkert in en bra teknik på de hela snart - jag är ju int helt bakom flötet!

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards