Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Jennifer - 27 juni 2009 18:41

Ännu en låååååång jobbdag! Det tar faktiskt på krafterna att vara trevlig 24/7, haha. Imorgon blir iaf mitt sista pass för den här månaden som är på 14 timmar och som dessutom är flera dagar på raken.


Har suttit ute mycket i solen även idag, det är galet skönt faktiskt! Jag är en riktig soldyrkare, kan inte få nog! Att det känns som att hela kroppen ska flyta ut i miljontals små droppar när solen steker på en som mest - det gör mig absolut ingenting! I love the sun! <3 Och idag har det varit såååååå jävla varmt att jag inte ens har haft någon vidare stor matlust, that's just great!!!! :) Har precis fått i mig en tallrik naturell yoghurt med färska frukter i. Det är sommarmat vill jag lova! Enkelt, smidigt, nyttigt och smalt! Jag hade i banan, äpple och nektarin - mums! I'm lovin it!



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards