Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Jennifer - 26 juni 2009 20:28

Den här låten spelas om och om igen, I just can't stop it! Vet inte vad det är som gör låten så speciell för mig, men den fastnar och vill inte försvinna. Den bara finns där. Den berör mig.


Is that alright with you?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright with you?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it
Is that alright with you?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright with you?
With you.

Av Jennifer - 26 juni 2009 18:06

Vaknade med ett ryck imorse, tok-stressad som fan för att hinna med allt och komma i tid till jobbet! När jag väl kom ut med hundarna för att gå deras morgonpromenad så tittar jag lite extra på klockan och inser att jag inte alls behövde stressa! Jag är ju så jävla korkad att jag gått upp en timme för tidigt! Gick upp vid sex istället för vid sju som jag brukar göra hahahaha. Så för att fördriva tiden fick hundarna gå en rejäl promenad och jag donade lite i hemmet. Tog hand om disken och vek in kläder i garderoben som har legat slängda i ett hörn sen jag hade tvättstugan i måndags.... Har jobbat/jobbar nonstop den här veckan, med undantag för i tisdags då jag hade en riktig slappdag med babie! :) Så det var skönt att få lite ordning på hemmet faktiskt hehe. Jag verkligen hatar oreda! Jag är ingen perfektionist, men jag gillar när allt ser snyggt och prydligt ut, det känns bäst då helt enkelt.


Jobbet har gått/går kanon idag trots att allt blev lite omvänt och knixigt! Är riktigt stolt och nöjd över dagens insatser från mitt håll idag! :) Jag och min brukare har passat på att sitta ute på hans altan i princip hela dagen och njutit av det fina vädret! Hur häääärligt som helst! Solen har verkligen stekt heeeeela dagen lång så nu börjar min bränna se riktigt schysst ut! Eller jaaa, med undantag för de kroppsdelar jag inte kan sola när jag är @ work haha. Just nu sitter jag och njuter i skuggan här på altanen samtidigt som jag beundrar min blivande pepparkaksfärg och bloggar. Sugen på frukt är jag med så nu ska jag snaska på en nektarin tror jag och längta tills klockan blir 21:45 för då får jag gå heeeeeeem :)




Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards