Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Jennifer - 19 juni 2009 17:17

NU sitter min stooooora och fina Marilyn Monroe tavla uppe på väggen ovanför tv - och det blev riktigt snyggt! Har sagt det förr och jag säger det igen, I loooove that woman! Jag och Patrik hade besök av mamma, pappa och Josefine igårkväll då pappa hjälpte mig få upp fem tavlor, varav tre är på donnan Monroe. När allt var fixat och klart kom Tea förbi och då vare dags för att sola solarium. Galet skönt!


Idag tog vi sovmorgon, jag sov till elva!!!! Helt otroligt! Jag har sovit så jävla dåligt nu i 1,5  vecka och helt plötsligt sover jag som en stock? Sover inge vidare när jag är ensam längre efter allt i våras... Känner mig otrygg när jag sover själv... Well well. Idag regnar det och är kallt ute... Ska detta föreställa sommar??!!! Jag och Patrik gick ned i Säterdalen med hundarna innan idag för att se på när midsommarstången restes - allt för att försöka oss på lite midsommarfeelings. Blev det några feelings - njaaaaa, inte direkt. Vi blev mest blöta om fötterna och hundarna var helt dygnsura när vi kom hem. Sen var tanken att vi skulle ha grillat idag, men det sket sig pga allt regn haha. Jag trixade iaf till lite kyckling, färskpotatis och hemgjord sås - så det blev inte alltför illa endå :P Och snart ska vi käka lite jordgubbar och glass - DÅ borde sommarkänslorna infinna sig! :D


Ska om en stund börja fixa till mig lite inför ikväll - då blire supa! Ska till Tullsängslada och härja haha. Jag har varnat Patrik för hur jag är när jag är full och är bland en massa folk. Stackarn kommer säkert vara helt förstörd efter en kväll med mig! :P För om jag inte tappar bort alla mina saker så brukar jag tappa bort mig själv... Tss... ;) Och imorgon blire till att dränka sina sorger igen, för då har jag fest innan vi alla drar ned i Säterdalen och fortsätter festandet där! Ibland är det jävligt behändigt att bo nära dalen ;)


Trevlig midsommar alla! :D



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards