Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Jennifer - 10 juni 2009 22:18

Idag har jag kostat på mig en stoooooor Marilyn Monroe tavla! Damn, I love that woman! Har betalat tavlan och hela kittet, ska hämta den om någon dag. Sen har jag tänkt låta pappa eller Joel hjälpa mig med att sätta upp den och två andra tavlor jag har med that gorgeus woman :)


Var iväg en sväng till V nu på eftermiddagen. Vi drack en massa te och pratade djupt om livet. Jag är tydligen väldigt klok säger hon, och att jag kan sätta mig in i många olika situationer. Det känns bra att höra. Känner mig så maktlös ibland - att jag inte kan göra mer än vad jag redan gör för henne! Jag försöker så gott jag kan med att bära hennes ångest och att alltid finnas där för henne, utan att hon ska behöva be mig om det. Det kära vänner, DET är vänskap!



Av Jennifer - 10 juni 2009 11:39

Sitter här vid datorn och käkar frulle/lunch och känner mig ensam. Det ekar alltid så tyst och tomt när Patrik åkt hem! Igårkväll när han skulle med tåget så sa jag att jag tyckte han borde bo här istället och att han kan försörja sig genom att hora haha. Han kommer iaf hit igen till midsommar - för den ska vi fira tillsammans! :) Äta massa jordgubbar, grilla, kanske ta ett dopp i sjön?, umgås med vänner, festa och helt enkelt bara vara! Längtar något fruktansvärt dit! <3


Imorse var jag till frissan Tea och fixade frillan! Så nu är jag nyklippt, har page! Det ser riktigt fint ut, lite ovant bara! Nu är det bara färgen som ska i, hoppas Lina kan fixa det imorgon åt mig :) Ett tag såg jag ut som en av bröderna Lejonhjärta när håret fönades, håret var alldeles fluffigt och stod nästintill rakt ut från sidorna haha. Thank god att plattång finns säger jag bara! :) Och du Tea, hur ska du kunna bräda min näsblods historia egentligen? hahahahahahaha ;)


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards