Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Jennifer - 12 juni 2009 21:40

Hängde med Tea och Fia till Hedemora imorse/förmiddags. Vi tog oss en "frukostdejt" inne på donken och efter det fixade vi till brännorna lite på ett drop in solarium. Galet härligt att sola! Jag har börjat få till en riktigt schysst bränna nu! :)


På eftermiddagen passade jag på att ta en löprunda. Kroppen kändes helt trasig när jag kom hem! Kände redan på en gång när jag började springa att mitt vänstra knä var lite knepigt, att det "ruckade" på sig. Inom fem minuter kände jag även av det högra knäet. SUCK! Inget knä hoppade ur led iaf, men jag fick verkligen spänna musklerna runt knäna för att hålla knäskålarna på plats.... :(  Är trött på mina trasiga knän! :( Men vågar inte operera dom heller med tanke på att det nog inte blir ett hållbart resultat med bara en operation... Well well... Efter löprunda, hundpromenad och en dusch så kurrades det i magen! Snackade lite med Peter på msn och vi kom på tanken att käka ihop. Alltid trevligt med sällskap :)  Så vi lagade ihop lite tacos här hos mig. Me love tacos! :P


Är just nu lite missnöjd med min nya frisyr! Testade att låta bli att platta håret och låta det vara självlockigt... Och det vart inge fint :(  Så, jag och plattången lär nog vara bästa vänner en bra tid framöver... Haha



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards