Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Jennifer - 15 juni 2009 13:08

Ska man kunna få bete sig hur som helst i det här landet? Ska det krävas att bli brutalt misshandlad för att "rätt ska vara rätt"?! Jag trodde att psykisk misshandel hade högre prioritering än vad det tydligtvis har... Att hot och våld ens ska förekomma är helt jävla sinnesjukt! Att det skulle krävas att jag skulle ha blivit fysiskt misshandlad - thats fucking weird! Jag borde få en jävla guldmedalj efter allt jag varit med om (och gått igenom) nu i vår, men istället blir det ett avslag??!!!  Fast man har bevis på vad som har hänt och vittnen, nej det krävs ett slag. ETT slag!


 


Det känns nästan som att luften gått ur mig, men samtidigt kan jag andas ut och slappna av - för allt är över nu. Jag slipper förklara allt in i minsta detalj och gå igenom allt om och om igen, allt läggs bakom mig nu. Den här våren ska läggas bakom mig, och några av dom senaste åren ska bort, glömmas bort. Fading in to dust... Blandade känslor och en förstörd dag - fuck it!








Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards