Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Jennifer - 3 juni 2009 23:42

All ångest jag kände igår är som bortblåst! Det enda som ligger kvar är den där tröttheten, tyngden. Men den beror även på att jag inte ens fått två timmars sömn inatt. Vet inte varför men av någon anledning så låg jag bara och vände och vred på mig! Och när jag väl somnade så vaknade jag till over and over again! Alla tankar behövde vällan "ventilera" av sig, I guess. Dagen till ära har spenderats på jobbet all day long! 8.00-21.45 Jag och Moa tog sällskap hem då hon också slutade vid den tiden. Har sen hängt med henne och Lina, var längesen sist vi hängde! Är så skönt att umgås utan att ens behöva göra någonting. Bara vara för stunden. Och bara vara gör jag bäst med bästaste brudarna! <3


Nu väntar en power walk med hundarna. Jag är helt slut i kropp och knopp - men, hundarna behöver en rejäl promenad och även jag behöver ut och röra på mig. Frisätta lite endorfiner!


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards