Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Jennifer - 9 juni 2009 23:57

Har dom två senaste dagarna haft lite av en bith-feeling över mig. Men som tur var har det mest vart lite till och från. Patrik har stått ut med mig och det är vällan huvudsaken haha. Jag kan vara en riktig jävla surkärring - trust me, I know! Patrik sa igår- "Du måste vara glad Jennifer." Sen pussade han mig på näsan och vips så drogs det till i smilbanden på mig :) Hade sen ett leende på läpparna hela kvällen, okey där ljög jag, nääästan hela kvällen. :P



Gröna fingrar är någonting jag absolut inte har! Och där överdriver jag inte det minsta, tyvärr. Jag tar död på kaktusar, aloe vera blommor - ALLT! Låter jag dom inte torka ihjäl så dränker jag dom. Sad but true! Kan dock känna mig stolt med att alla blommor jag har just nu, har överlevt mot alla odds trots torka och översvämmningar! :) Så idag gick jag och köpte mig två fina jordgubbsplantor som numera pryder min uteplats i en zinkhink.



Jordgubbsplantorna är inte ensamma om att finnas på min uteplats - det gör även dessa söta blommor! Som idag blivit dränkta då de var alldeles snustorra... Fina är dom iaf :)



Av Jennifer - 9 juni 2009 20:14

Då var man ännu en erfarenhet rikare här i livet- knulla tills man får näsblod! Hahahahaha! Oh my god! :P Började garva som fan! Det sägs ju att lite skämt och skratt piffar upp sexlivet, haha - tror dock inte att näsblod hör till den kategorin :P

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards