Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Jennifer - 27 februari 2010 10:15

Gårdagen var bara jobb all day loooong! Dagen gick i stort sett kanon förutom att brukarens stomipåsen för urinet hade spruckit på kvällen. Då kändes det riktigt jobbigt att vara heeelt själv. Dessutom fick jag lov att jobba över för att ta reda på allt och jag var riktigt trött. Var ju ett halvår sen sist jag var hos den brukaren så det var en del nygamla intryck att ta in så min hjärna arbetade febrilt och bara det är ovant haha. När jag kom hem runt 23-tiden så gick jag ut med hundarna, duschade och gjorde ansiktsmask osv för att fräscha till mig lite. Sen stöp jag bokstavligt talat i säng vid midnatt. Heeelt slut!


Upp vid sex idag igen och nu sitter jag på jobbet. Jobbar 8-17.30 idag hos min ordinarie brukare. Ska direkt efter jobbet till kontoret där cheferna anordnar lite mingel och fest, blir nog trevligt. Sen blir det att dra till Hela huset gungar - tror vi är ca. 15 stycken som ska dit gemensamt så det kan nog bli schysst! Så, det blir till att stressduscha här på jobbet och byta om samt fixa hår och smink. Men det ska nog gå :) Har rakt hår för första gången på TVÅ veckor! Det har varit sånt jävla dumt väder att jag int har kunnat haft rakt hår utan att det krullat upp sig och blivit vågigt samt lockigt. Iof är det skitväder idag med, men jag får vällan slita och jävlas med plattången en massa då helt enkelt ;)


Testade förresten mina lårhöga stövlar med hög klack igår och visst gick dom att ha på sig men det gjorde FÖRJÄVLA ont!  Dumma jävla spricka i foten!!!! Men trots det så ska jag ha på mig dom ikväll, haha! Med lite alkohol i kroppen så glömmer jag nog bort smärtat så småningom. Vill man vara fin får man lida pin hehe.


Nepp, back to work!

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards