Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Jennifer - 25 februari 2010 23:39

Fick till ett grymt axel och tricepspass igårkväll! Tog 45kg med rak stång i triceps - jajjemän! Kände mig lite mör i kroppen när jag kom hem, precis så som det ska vara! Resten av kvällen var soft med en massa mys, toppen helt enkelt! :D


Fortsatt mys idag men sen var det dags att kicka igång dagen. Har betalat en jävla massa räkningar idag och fy faaan vad tråkigt det är, bläää! För att muntra upp mig själv stack jag och Melinda till Borlänge för en shoppingrunda, great! :) Shopping är som godis för själen! När vi kom hem så bjöd mor min på käk och jag hamnade i ett paltkoma tillstånd, haha. För att rulla igång mig själv igen så tog jag en promenad med hundarna och stack senare till gymmet med Joel. Idag fick rygg och biceps piskas! Börjar bli mycket starkare i korsryggen nu, är inte lika svankig och öm där längre. Vilket är riktigt bra :)


Nu ska jag krypa ned i sängen och försöka sova. Ska upp och jobba ett 14 timmarspass imorgon hos en brukare jag var hos några gånger i augusti. Känns faktiskt nervöst inför morgondagen! Jag menar, det är ju trots allt ett halvår sen sist jag var dit och arbetade... Men det ska nog gå bra, bara jag kommer igång så rullar nog alla rutiner på. Lär tänka positivt :)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards