Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Jennifer - 13 februari 2010 20:33

Har myst ner mig i soffan i mina gråa mjukisbrallor, en massa ljus är tända i hela lägenheten och på bordet har jag både vindruvor, godis och ett glas med loka. Såååå skönt med ännu en nykter kväll! Ligger och slökikar lite på melodifestivalen men det är bara skit som vanligt, men det hör nästan till att man ska se något avsnitt av det varje år haha. Men om ett tag blir jag räddad från det för då kommer Niklas och hämtar upp mig. Tanken var att vi skulle käka sushi men nu blire pizza istället, haha. Ähh, fan - käk som käk.


Nepp, nu stramar det i ögonen så nu åker linserna ur och brillorna får åka på! Har haft linserna i heeeela dagen utan en massa skav, yeeeeeey! :)

Av Jennifer - 13 februari 2010 13:50

Tjooohoooo vad jag är bra! Körde rygg och biceps på gymmet i morse och jag har nått ett av mina mål med styrketräningen! Tog 65kg i latsdrag med smalt grepp (även kallad kabelrodd med låg trissa)!!!! :D Satte upp den vikten som mål när jag började styrketräna i slutet på juli/början på augusti (tog då 25-30kg). Anledningen till att jag valde den tyngden var eftersom man i den maskinen kan ta max 135kg och då är ju 65kg hälften (på ett ungefär, åtminstone i den övningen) - hepp hepp :P I am the one and only!!!! Bäst bäst bäst! Är så sjukt nöjd över mig själv! Nu ska jag hålla den vikten ett tag och känna mig riktigt trygg med den innan jag ökar på mer. Lär ju sätta upp ett nytt mål på den övningen nu ju ;)


För mig är det viktigt att ha klara och tydliga mål - att sträva efter något. För när jag verkligen klarat av det jag bestämt mig för så finns det inte någon bättre känsla än just den känslan! Victory!


  

...

Av Jennifer - 13 februari 2010 01:01

Då var det dags igen då... Synden straffar sig själv inte bara en gång utan två gånger... Inom loppet av en vecka! Vad har jag gjort för att förtjäna sån här dålig karma????


Ensam känner jag mig också just nu. Just i det här ögonblicket. It really sucks....

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards