Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Jennifer - 22 februari 2010 21:19

Jag och Melinda har värsta måndagsmyset just nu med tända ljus i HELA lägenheten! Vi goffar vindruvor, popcorn och även lite lessfat chips. Mums! Dessutom så färgar jag mina ögonfransar och ögonbryn, det enda som fattas är en ansiktsmask så är tjejmyset kirrat och klart :P


  





Av Jennifer - 22 februari 2010 19:36

Jag och svägerskan Melinda kickade igång dagen med ett gympass imorse! Jag körde rygg och biceps och hon körde, tjaaaa, lite allt möjligt, haha. Jag tog mig sen en timmes promenad med hundarna i alla jävla minusgrader. Shit vad kallt det var! Arslet verkligen förfrös på mig, heelt galet! Resten av dagen har faktiskt varit jävligt slapp. Har inte orkat tagit mig för att göra något vettigt förutom att gå promenader med hundarna, handla och laga mat. Och jag är verkligen grym på att laga enkla och simpla maträtter! Mojjsade ihop ngt busenkelt idag med bacon, champinjoner, lök, paprika, tomat och massa vitlök och så matlagningsgrädde på det - till det käkade jag fullkornsris. Hepp hepp! :) Släng dig i väggen Mat-Tina och alla andra urblåsta idioter! haha.


                                    

                                               Jennifer för dagen 

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards