Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Jennifer - 6 februari 2010 20:58

Hade en toppendag igår verkligen! Kickade igång dagen med ett biceps och triceps pass på gymmet med Alex. Gick sen min två timmars promenad i det friska vädret med blå himmel, klar luft och en sol som sken - underbart! Städade sen av hemmet lite, duschade och piffade till mig innan jag gick och mötte upp Moa på stan. Chillkväll stod på schemat, no stress! No alcohol - just being! Vi kirrade till en massa tacos som vi svullade i oss, fick paltkoma, gosade med hundarna, läste topphälsa tidningar, goffade ostbågar och popcorn, fick mera paltkoma, gjorde akrobatiska övningar och checkade hur viga vi var, goffade mera och fick ännu en gång paltkoma och tillslut däckade vi ihop bredvid varandra i soffan, haha. Tittade på film gjorde vi också, en riktigt läskig sådan! Paranormal activity. Oh my god säger jag bara! Jag var helt utom mig i panik och i slutet bara skrek jag, grinade som en dåre och kunde knappt andas, helt galet! Moa tvingade mig även att titta, haha. Never again säger jag, fyyyy.... Efter filmen satt vi som förstenade i soffan med benen uppe under knäna medans vi hade tokhög puls, ingen vågade sätta ned fötterna på golvet, haha. Tack för en trevlig kväll Moa, det där lär vi göra om snart igen MINUS läskig film! Puss!


Den här dagen började tidigt för mig - work 8-21.45 Har jobbat hela dagen med smulfisen Erika :) Är så förbannat skoj och trevligt att jobba med en av sina bästa vänner!


Och vad händer för mig ikväll då när jag har slutat jobba? Har inte en jävla aning! Suprise me people :) Har mest luffsat runt hela den här dagen i mina baggyjeans helt ofixad. Galet skönt. Jag känner inte att jag behöver sminka och piffa till mig varje dag. Jag trivs att knata runt osminkad och i slappa kläder. Vissa dagar vill jag bara vara naturlig utan en massa kladd i fejjan, snygga stövlar samt ditten och datten. Tråkig? Kan så vara - but I don't care :)


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards