Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Jennifer - 3 februari 2010 20:30

Gymmade rygg och biceps med Alexandra imorse och fy faaan vad jag är stark ändå! 60kg i latsdrag med smalt grepp medans hon tog ynka 20kg mahahahahahahaha. Hjälpte henne komma igång med några övningar och försökte visa henne hur allt ska utföras. Är ju inget proffs själv direkt men tycker allt att jag kan en hel del, faktiskt! Någon mer som vill anlita mig som sin alldeles egna PT? Haha


Fick psykbryt på tvättstugan idag! En maskin var trasig och båda torktumlarna var helt bäng och VÄGRADE gå igång! Int fan vågar jag pilla och grejja heller för då hade jag säkert haft sönder hela skiten. Är int ett dugg teknisk och att trycka på fel knappar tycks vara min grej här i livet haha. Do wrong. Do right. Do some more wrong. Eftersom hela tvättstugan var fucked up så tog det låååång tid med tvätten och sånt lackar jag ur på. Jag vill att saker ska ske snabbt, på en gång. Inte ens häften av tvätten var färdigtorkad när min tvättid var över - gaaaaaah! Men men, allt är åtminstone tvättat nu, sängen är renbäddad och alla kläder/lakan/handdukar är invikta i garderoberna, hepp hepp. Har dammsugit och torkat av golven idag med - skönt att ha det gjort. Hemmet blir så mycket mer harmoniskt utan tassavtryck och dreggel på golvet haha.


Utanför fönstret yr det runt en massa snö och jag känner mig inte ett dugg pepp att gå ut med hundarna just nu... Men ut ska vi allihopa! Sist vi var ut på promenad så hade jag snö i tamejfan hela fejjan så det såg ut som att jag dragit en lina eller två med hela ansiktet hahaha. Och hur hundarna såg ut vill jag inte ens tänka på... Var som att släpa in tre små snögubbar :P



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards