Alla inlägg den 26 november 2009

Av Jennifer - 26 november 2009 23:38

Min kropp är slut, mitt huvud är tungt och jag känner mig mör i kropp och sinne. Hela min kropp skriker efter vila! Hade tänkt träna när jag slutade jobbet nu vid 22, men jag pallade inte... Och jag blir arg på mig själv. Jag blir frustrerad! Jag får ångest. Det är sjukligt. Nu går jag och lägger mig.


ångest-pratbubbla  

Av Jennifer - 26 november 2009 21:37

Dom som följer min blogg vet säkert vid det här laget att jag har lockigt hår naturligt. Ett lockigt hår som kan få mig tokig ibland just för att det spelar ingen roll huuuuur mycket jag än plattar det vissa dagar - för är det fuktigt i luften eller regnar så "sväller det upp" och blir burrigt igen! Jag har alltid gillat mitt hår bäst när det är rakt, har nog alltid sett mig själv som mer fin i det. Men jag har på senare tid börjat uppskatta mitt lockiga hår allt mer och mer! Jag menar: det enda jag behöver göra är att tvätta håret, handdukstorka det och platta luggen rak - voila så är jag färdig i ett naffs! Hepp hepp :)


Bjuder på fyra bilder, med både lockigt och rakt hår.


        


Vad tycker DU om mitt hår? Rakt eller lockigt?

Vet att många läser min blogg och det skadar faktiskt inte att lägga någon sekund på att skriva en liiiten liten kommentar :) 

Av Jennifer - 26 november 2009 21:30

Har jobbat med bästaste Erika idag, kanon! Det är helt galet hur bra jag trivs med mina arbetskompisar, har man en dålig dag så får man ha det utan att behöva känna tvång på att vara social samt "trevlig". Och har man en toppendag, just sing it out loud! Nu i december, den 16 för att vara mer exakt ska vi sex ordinarie (jag och Isabelle räknas i princip som ordinarie här) åka till Stockholm på julfest. Det är själva företaget Olivia Personlig Assistans som bjuder på det så ALLA som arbetar åt det företaget överallt i hela Sverige är ditbjudna! Det ska bli så galet skoj! Och jag håller redan på och försöker klura ut vad jag ska ha på mig! VAD? Skulle vilja köpa någon ny snygg klänning, men hittar ingen jag tycker passar. Det lär ju vara i min prisklass med.... Hatar att ha en "klen" plånbok när allt som man vill ha kräver en fetingplånbok, gaaaaah! I vilket fall som helst så ser jag fram emot den festen, yeeeeeeeey!


Just nu sitter jag här på jobbet och längtar hem och jag längtar ännu mer till morgondagen för då får jag finbesök av min låtsasstorasyster Elin! Åååå vad härligt det ska bli att få umgås med henne en hel helg! Synd bara att jag jobbar på lördagen... Fast, vi har ju hela kvällen på oss att hitta på tok ;)  Utgång lär det bli i vilket fall som helst! Bäst att passa på när hon inte har kidsen med sig hihi. Synd på sätt och vis att dom inte är med, hade vart uuuurmysigt att träffa dom. Man missar så mycket av deras uppväxt eftersom dom bor nere i Skåne...




Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards