Alla inlägg den 8 november 2009

Av Jennifer - 8 november 2009 23:45

Helgen har försvunnit snabbt och den har spenderats med vänner, en massa snask och chill. Sjukt skönt! Tanken var utgång igår men eftersom det sket sig med valpvakt (hundpassning överhuvudtaget) så fick de bli en lugn kväll. Det kan vara skönt de också i och för sig. Men jag har fått ett sånt jävla partysug ju! 


Kikade på en soffa nu i fredags efter jobbet. Lär köpa en ny eftersom det senaste exets katt förstört min. Tror jag ska köpa den jag kikade på iaf, den finns inne på Lidéns möbler här i stan. Tyvärr så lär jag ju ta den på avbetalning, men men. Det känns värt att lägga pengar på en riktig kvalitetssoffa. Fast då ska man ju ha pengar till det med... Hmm.. Jaja, det löser sig på ena eller andra sättet. Annars får jag vällan vara utan soffa helt enkelt, wooohooooo!


Var upp till mor och far nu på kvällen och käkade. Mamma bjöd på kalops och äppelpaj, goooott! Mamma kan laga mat hon! Gav pappa sin farsdagspresent med, en sketen chokladkaka... MEN, det är tanken som räknas! Han gillar ju choklad och skulle jag ha gett honom blommor så skulle dom hunnit dött innan han ens uppmärksammat dom så. Och vill jag ge honom blommor eller någonting annat så kan jag göra det vilken dag som helst. Fars- och morsdag är väl inte så viktiga egentligen? Likadant med alla hjärtansdag? Det blir ju mer speciellt om man ger bort något eller gör något fint för den/dom man gillar bara sådär, helt oväntat. När ingenting är bestämt eller planerat. Så tycker iaf jag att det är. Men visst, något litet kan man alltid ge - säger det igen: det är tanken som räknas. Glad


Har galet ont i huvudet just nu. Känner mig nästan kallsvettig och illamående med... Hoppas jag inte börjar bli sjuk, igen. Känns extra drygt i nuläget eftersom jag ska upp och jobba ett 14 timmarspass imorgon...


Om en stund kommer Joel hit. Han ska flytta in här lite tillfälligt. Så imorgon bitti blir det tidigt för oss båda... Jag ska få liv i honom (han har en sömnstörning) och sen få iväg honom till skolan och så ska jag själv iväg till jobbet en timme senare. Och tänk vad jag är hjälpsam och söt som ställer upp för min broder, ja familjen överhuvudtaget! Jag har ju till och med fixat ett till sovrum i mitt lilla hem på 63 kvadrat så han ska få lite privacy när han bor här! Fy faaaaaan vad jag är bra!


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards